loading...
بازی نرم افزار دانلود بازی کم حجم
amir بازدید : 2 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

بازی Dont Starve یک بازی کم حجم ماجرایی و استراتژیک جدید توسط کمپانی Klei Entertainment برای کامپیوتر ساخته شده است. بازی Dont Starve 2.0  یک بازی survival در دنیایی که علم و جادو با هم آمیخته شده اند می باشد. شما در نقش Wilson به عنوان یک دانشمند هستید که توسط دیو به دام افتاده و به این دنیای عجیب وارد شده اید. شما باید با استفاده از محیط و موجودات اطراف خود راه فراری برای خودتون بسازین و به خانه برگردید.

در بازی Dont Starve 2.0 شما  به جهانی پر از موجودات عجیب و غریب ، خطرات  و شگفتی های غریب و ناشناخته گام نهاده اید. شما باید با استفاده از وسایل اطراف خود راز و رمز بقای خود در این جهان رو بدست بیاورید. شما هم اکنون می توانید بازی Dont Starve 2.0 را با حجم کم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های کلیدی بازی Dont Starve 2.0 :

-       یک بازی در سبک جدید

-      هیچ دستورالعمل و کمکی برای بازی وجود ندارد. شما خودتون باید همه چیز رو تحقیق و کشف کنید
-      دارای محیطی عجیب و غریب
-      دارای شخصیت های ۲D که در جهان ۳D زندگی می کنند
-      گیم پلی و گرافیک خوب در عین کم حجم بودن
-      قابل اجرا در تمام ویندوزها از جمله ویندوز ۷ و ۸

amir بازدید : 4 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013 برای PC

 

دانلود بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013 برای PC

بازی Post Apocalyptic Mayhem MULTi8-PROPHET

 

فکر نمی کنم کاربرانی که به بازی های رایانه ای علاقه دارند ، بازی های ماشین جنگی را ندیده و یا اسم آن را نشنیده باشند . بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013  که به بازی ماشین جنگی مشهور شده است یکی از جذاب ترین بازی های سبک مسابقه ای است که برای کامپیوتر تولید شده است . چند وقت پیش نسخه ناقص و نیمه تمام بازی منتشر شده بود و هم اکنون نسخه نهایی با تمامی DLC های آن منتشر شد. بازی Post Apocalyptic Mayhem در میان تمامی بازی خورهای سراسر جهان محبوبیت خاصی دارد ، نمی توان کسی را پیدا کرد که از تجربه ی این بازی لذت نبرده باشد .

بازی ماشین جنگی محصول سال ۲۰۱۳ می باشد که حجم مناسبی نسبت به گرافیک خود دارد . در بازی Post Apocalyptic Mayhem شما می توانید با سلاح های مختلف و جالبی که در اختیار دارید ، اتومبیل خود را آماده ی یک نبرد خیابانی بزرگ کنید ، نکته ی مثبت دیگر بازی کنترل روان و زیبای اتومبیل ها در بازی است که حس جالبی را به شما خواهد داد. شما هم اکنون می توانید بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013 را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

amir بازدید : 8 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی هالک   نسخه کم حجم بازی Hulk

 

دانلود بازی هالک برای کامپیوتر

نسخه کم حجم بازی Hulk

 

برای این ساعت بازی هالک نسخه کم حجم بازی Hulk را آماده دانلود کرده ایم که بر گرفته از داستان زیبای غول عظیم الجثه سبز رنگی به نام هالک می باشد که در پی اتفاقاتی ، می تواند به یک قدرت فوق العاده دست یافته و همه چیز را نابود کند . بازی Hulk برای کامپیوتر طراحی شده و حجم بسیار کمی نیز دارد که نسبت به گرافیک فانتزی و زیبای بازی بسیار مناسب است .

این بار نیز در بازی هالک شگفت انگیز ، شخصیت محبوب داستان مثل همیشه پرقدرت و بی باک ظاهر میشود و برای نابود کردن دشمنان خود که در قالب سپاهی جنگی و با تجهیزات کامل نظامی مانند ، تانک های بزرگ و هلیکوپترهای جنگنده و … در مقابل او صف آرایی کرده اند ، آماده شده است . شما در بازی Hulk بیش از ۴۰ نوع سبک مبارزه از هالک را در اختیار دارید که هرکدام از آن ها را در مواقع نیاز می توانید به کار ببرید . امیدواریم از بازی هالک نهایت لذت را ببرید . شما هم اکنون می توانید بازی هالک Hulk را با حجم کم برای کامپیوتر به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

amir بازدید : 4 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

dدانلود بازی Leviathan Warships برای PC

 

دانلود بازی Leviathan Warships برای کامپیوتر

 

بازی Leviathan Warships یک بازی استراتژیک جدید محصول سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر طراحی شده است. بازی Leviathan Warships جدیدترین بازی های استراتژیک در زمینه شبیه سازی جنگ کشتی هاست که به تازگی توسط کمپانی Paradox Interactive روانه بازار شده است . در بازی Leviathan Warships شما می توانید با ساخت ناو جنگی ، به جنگ با دشمنان خود بروید و با استفاده از امکاناتی که برای ناو خود تعبیه کرده اید سعی کنید در جنگ پیروز باشید .

 

از نکات بارز بازی Leviathan Warships می توان به حالت تک نفره و مالتی پلایر یا آنلاین بازی اشاره کرد که در آن می توانید با دوستان خود به جنگ واقعی بپردازید و ناوهای آنها را مغلوب سازید . بخش special editor بازی به شما اجازه میدهد که علاوه بر استفاده از ناوهای آماده ، خودتان آنها را به شکل دلخواه طراحی کنید و سلاحها و امکانات مورد نظر خود را روی آنها قرار دهید . شما هم اکنون می توانید بازی Leviathan Warships را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

amir بازدید : 3 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Tennis In The Face برای کامپیوتر 

 

دانلود بازی Tennis In The Face

بازی کم حجم تنیس برای کامپیوتر

 

بازی Tennis In The Face یک بازی کم حجم و جدید آرکید منتشر شده برای کامپیوتر است که توسط کمپانی MythPeople طراحی و روانه بازار شده است . دربازی Tennis In The Face شما نقش قهرمان تنیسی با نام Pete Pagassi را ایفا میکنید که تنها سلاح او برای دفاع شهر در برابر خطرات مختلف توپ و راکت تنیس اوست که توسط آنها به جنگ دشمنان میرود .

در بازی Tennis In The Face که از حدود ۱۰۰ مرحله مختلف تشکیل شده است باید جنگ دشمنان مختلف مانند پلیس ها , ربات ها و دیگر موجودات مزاحم بروید و با زدن ضربه دقیق با راکت تنیس آنها را نابود کنید . در بازی Tennis In The Face برای زدن توپ به دشمنان می توانید از دیوارها استفاده کنید و با نشانه گیری دقیق توپ را به صورت آنها بکوبید و حتی با یک ضربه چند نفر را با هم نابود کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید . شما هم اکنون می توانید بازی Tennis In The Face را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

amir بازدید : 2 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

ی

 

دانلود بازی Thunder Wolves برای کامپیوتر

 

 

 

دانلود بازی Thunder Wolves برای کامپیوتر

 

بازی Thunder Wolves از جدیدترین عنوان های بازی اکشن در زمینه جنگ هوایی محسوب می شود که به تازگی برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Thunder Wolves شما در نقش خلبان هلیکوپترهای جنگی ظاهر می شوید که باید سعی کنید با تاکتیکهای درست و استفاده از سلاحهای مختلفی که هلیکوپترتان دارد . در بازی Thunder Wolves حدود ۹ هلیکوپتر مختلف وجود دارد که با پیشروی در بازی میتوانید از آنها استفاده نمایید و در ۱۳ ماموریت مختلف بازی از آنها کمک بگیرید .

 

از دیگر ویژگی های بازی Thunder Wolves می توان به تنوع ماموریتها و محیطهای Thunder Wolves اشاره کرد که بازی را از حالت یکنواختی خارج کرده است . ماموریت های بازی Thunder Wolves در ۴ منطقه مختلف دنیا پیگیری میشود که در آنها باید به جنگ با تروریستهای مختلف بپردازید و آنها را از رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارید . اگر از علاقمندان به بازی های اکشن و جنگ هوایی هستید فرصت دانلود بازی Thunder Wolves را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

amir بازدید : 4 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای کامپیوتر

 

 

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای کامپیوتر

نسخه کم حجم BlackBox بازی Resident Evil Revelations

 

بازی Resident Evil Revelations بالاخره نسخه جدید بازی محبوب رزیدنت اویل توسط شرکت موفق CAPCOM برای کامپیوتر منتشر شد.  بازی Resident Evil Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری بازی Resident Evil  جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک آن است. داستان بازی بین نسخه های ۴ و ۵ بازی رخ می دهند. بعد از اینکه  Chris Redfield به همراه همکار جدیدش Jessica Sherawat در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، Jill Valentine و همکار جدیدش Parker Luciani برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است.

افراد این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. بازی Resident Evil Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد.   گرافیک HD، بازی Resident Evil Revelations را بسیار زیبا کرده و در نوع خودش جالب توجه به نظر می رسد. بافت های بازی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. فضای داخلی کشتی SS Queen Zenobia خوب طراحی شده و دارای جزئیات قابل قبولی است. در بازی Resident Evil Revelations گیم پلی واقعاً عالی است و می توان آن را با هر دو آنالوگ بازی کرد.

 

برای این نسخه بازی Resident Evil Revelations یک بخش جدید به نام Raid Mode نیز طراحی شده که به نوعی قسمتی جدید برای Mercenaries به حساب می آید و بازیکنان می توانند آن را به صورت تک نفره و یا Co-op آنلاین بازی کنند. در این بخش بازیکنان در موج های مختلف با دشمنان روبرو می شوند و در فواصل بین هر نوبت باید سلاح های خود را تقویت کنند. شخصیت های خوبی برای این قسمت طراحی شده اند که در بین آن ها Hunk نیز دیده می شود. اگر شما هم جزو طرفداران بازی ترسناک و اکشن هستید فرصت دانلود بازی Resident Evil Revelations با حجم کم برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود از دست ندهید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 710