loading...
بازی نرم افزار دانلود بازی کم حجم
amir بازدید : 8 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Kung Fu Strike The Warriors Rise برای PC

دانلود بازی Kung Fu Strike The Warriors Rise

 

بازی Kung Fu Strike The Warriors Rise یک بازی رزمی و جذابی است که در آن می توانید به صورت مولتی پلیر ( ۲ دسته ) مراحل بازی و داستان آن را پشت سر بگذارید . بازی Kung Fu Strike The Warriors Rise 2012 توسط استودیوی نه چندان معتبر Qooc Software ساخته شده و سپس کمپانی Digital Tribes آن را برای PC در سال ۲۰۱۲ منتشر کرد . اما کسی فکرش را هم نمی کرد که این بازی انقدر جذاب و دیدنی از آب درآید ! بازی Kung Fu Strike The Warriors Rise در سبک بازی های تیکن است که مبارزات زیبا و نفس گیر خیابانی در آن به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند .

بازی Kung Fu Strike The Warriors Rise را می توان یکی از بهترین بازی های سبک مبارزه ای مولتی پلیر معرفی کرد ، اگر تابه حال لذت بازی های رزمی را در حالت مولتی پلیر تجربه نکرده اید ، پیشنهاد می کنیم فرصت را از دست ندهید . بعد از نصب بازی متوجه خواهید شد که گذر زمان را احساس نمی کنید ! و سرگرمی لذت بخش تر از این بازی برایتان وجود ندارد . گرافیک بازی خیره کننده نیست ! اما در حد و اندازه های خود بسیار خوب کار شده است ، با توجه به حجم مناسب بازی میتوانید آن را بر روی اکثر سیستم های رایانه ای که از سخت افزار قدرتمند بهره نمی برند نیز نصب و اجرا نمایید . شما هم اکنون می توانید بازی Kung Fu Strike The Warriors Rise را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

amir بازدید : 3 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Hamlet   بازی ماجرایی و معروف هملت برای PC

 

دانلود بازی Hamlet 

دانلود بازی هملت برای PC

 

بازی Hamlet هملت ، عنوان بازی ماجرایی و فکری معروفی است که برای شما آماده دانلود کرده ایم . تعجب نکنید ! بازی هملت ، فقط نام شاهکار نویسنده ی مشهور ، شکسپیر را یدک میکشد ! و هیچ ربطی به داستان هملت ندارد . در بازی Hamlet شما باید برای طی کردن هر مرحله از بازی باید معماهایی بسیاری را حل کنید و از ذهن خود بیشترین بهره را باید ببرید . در پایان هر مرحله نیز با یک غول آخر مواجه می‌شوید که برای از بین بردن آن نیاز به سرعت عمل خوبی دارید .

یکی از نکات بسیار مثبت بازی Hamlet داستان بازی می باشد که در مورد دانشمندی است که از آینده به زمان گذشته سفر کرده و در دوران شخصیت های داستان هملت فرود آمده است و از شانس بد او ! اتفاقات زیادی را بر سر هملت فرود خواهد آورد !  Hamlet خسته و زخمی شده ! و نمیتواند به خودش هم کمک کند ، چه برسد به نامزدش ! حالا این وظیفه دانشمند نابغه ی ماست که به‌ جای هملت به نجات نامزد Hamlet برود  و او را از دست کلادیوس بدجنس نجات دهد . قهرمان داستان ما در هر صحنه ثابت است و از جایش تکان هم نمی‌خورد ! مگر در مواقعی که روند بازی اقتضا میکند . باید با دقت در اطراف خود پی به راز معماهای بازی ببرید و از آن ها عبور کنید تا به پایان داستان برسید . شما هم اکنون می توانید بازی هملت را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی ویژگی های بازی Hamlet :

-   ۲۵ مرحله هیجان انگیز و جذاب
-   ماجراجویی قدیمی به وسیله ی ماشین زمان
-   حل معماهای جالب و سرگرم کننده
-   محیط گرافیکی فانتزی و خاص بازی
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ونیدوز
-   و …

amir بازدید : 9 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 با حجم کم برای PC

 

دانلود بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2

 

بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 یک بازی ۳ بعدی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور است که با حجم کمی که دارد ، می تواند ساعت ها شما را درگیر خود کند ، در این بازی که برای کامپیوتر طراحی شده است ، شما شاهد حملات جانانه ی هلیکوپتر ها در یک جنگ تمام عیار هستید ، وظیفه ی شما در بازی هلیکوپتر جنگی این است که با فرماندهی هواپیما های جنگی اهداف خود را پیدا و نابود کنید ، البته این تمام کار نیست و باید به سربازان زمینی و دریایی سپاه خود نیز کمک کنید ، تا با هم بر دشمن پیروز شوید .

در بازی Air Assault 2 مراحل تمامی ندارند ! هرچقدر که می خواهید بازی کنید ، تعداد بالای مراحل و گرافیک خوب بازی از ویژگی های این بازی جذاب و سرگرم کننده می باشند . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم ، بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 برای PC را از دست ندهید .

 

ویژگی‌های بازی Air Assault 2 :

-   کنترل راحت و روان هلیکوپتر در بازی
-   گرافیک ساده و بسیار دیدنی
-   حجم فوق العاده مناسب بازی
-   وجود مراحل متعدد و سرگرم کننده
-   حالت بازی تک نفره ودانلود بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2
-   و …

amir بازدید : 4 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی لاک پشت های نینجا TMNT Mutant Melee نسخه کم حجم

 

 دانلود بازی لاک پشت های نینجا برای کامپیوتر

دانلود بازی TMNT Mutant Melee نسخه کم حجم برای PC

 

لاک پشت های نینجا را همه ی ما می شناسیم و دست کم یک بار کارتون زیبای آن را دیده ایم ، انمیشین زیبای Teenage Mutant Ninja Turtles که به اختصار TMNT نام دارد ، یکی از جذاب ترین و پرطرفدار ترین انیمیشن های تولید شده است که طرفدارانی از سراسر جهان دارد ، این محبوبیت کافی است تا این شخصیت های محبوب و دوست داشتنی وارد صنعت بازی های رایانه ای شوند . و شرکت بزرگ و معتبری مانند یوبی سافت وظیفه ی ساخت آن را بر عهده بگیرد . نسخه های مختلفی از بازی لاک پشت های نینجا برای کامپیوتر تولید شده است که یکی از بهترین آن ها نسخه ی بازی TMNT Mutant Melee می باشد که آن را در این ساعت و برای شما کاربران عزیز یاس دانلود آماده کرده ایم .

در بازی شخصیت های محبوب داستان همگی وجود دارند و باز هم می توانید Leonardo , Raphael , Michelangelo  و Donatello را در کنار یکدیگر ببینید ، همچنین رئیس دانا و باهوش این تیم حرفه ای یعنی Ninjutsu هم لاک پست های نینجا را همراهی میکند تا به بهترین شکل ممکن مأموریت هایی خود را به اتمام برسانند . در بازی لاک پشت های نینجا که جدید ترین نسخه ی بازی نیز می باشد ، ۴ قهرمان ما با ژن هایی جهش یافته ، قدرتمند تر و قوی تر از گذشته آماده ی مبارزه هستند . همچنین ضربات رزمی در این بازی بسیار زیبا طراحی شده و به یکی از نکات مثبت بازی بدل شده است . گرافیک این نسخه از بازی TMNT Mutant Melee بسیار خوب تولید شده و صداگذاری نیز باعث جذابیت بازی می شود . اگر به دنبال یک بازی با قابلیت مولتی پلیر ( تا ۴ نفره ) هستید ، پیشنهاد ما به شما عزیزان ، بازی لاک پشت های نینجا می باشد ، که امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید . شما هم اکنون می توانید بازی لاک پشت های نینجا – بازی TMNT Mutant Melee با حجم کم برای کامپیوتر از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

amir بازدید : 3 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پارک ژوراسیک Jurassic Park Operation Genesis

 

دانلود بازی پارک ژوراسیک

بازی کم حجم استراتژیکی پارک ژوراسیک

 

بازی Jurassic Park Operation Genesis بازی پارک ژوراسیک معروف و محبوب ، یکی از زیبا ترین بازی های استراتژیک می باشد که تاکنون برای PC طراحی و تولید شده است . بازی پارک ژوراسیک با وجود اینکه گرافیک خیره کننده ای ندارد ، ولی نسبت به حجم کم خود یک بازی فوق العاده زیبا از نظر گرافیکی به شمار میرود . تا جایی که مدل دایناسورها آنقدر خوب و واقعی طراحی شده اند که همه ی کاربران این بازی در سراسر جهان آن را تحسین کرده اند .

پس از دانلود بازی Jurassic Park Operation Genesis در ابتدا باید حصاری ایجاد کنید که برای نگهداری دایناسورها به کار میرود ، البته باید طوری آنها را نصب کنید که برای حضور بازدید کنندگان نیز محل امنی به حساب بیاید . برای بالا بردن امنیت بازدید کنندگانتان میتوانید دوربین های امنیتی را در پارک تعبیه کنید و همیچنین به فکر استفاده از نگهبانان و تفنگداران خبره نیز می توانید باشید . مراقب وضعیت جوی نیز باشید ! طوفان های پرقدرت میتوانند ساختمان ها و قفس های شما را در هم بکوبند ، پس حتما ساختمان هایتان را مقاوم سازی کنید .

دانلود بازی پارک ژوراسیک رو به همه ی کاربران عزیز یاس دانلود که به بازی های استراتژیک علاقه دارند پیشنهاد می کنیم ، این بازی می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . پس فرصت را از دست ندهید و بازی پارک ژوراسیک Jurassic Park  را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و از آن لذت ببرید .

 

 

amir بازدید : 4 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Smash Cars   بازی مسابقات ماشین های کوچک برای PC

دانلود بازی Smash Cars برای PC

 

بازی ماشین های کوچک هم می توانند مسابقات جذاب و سرگرم کننده ای را برای شما فراهم کنند و نمونه ی بارز آن را می توان در بازی Smash Cars مشاهده کرد که یک بازی کم حجم مسابقه ای و فوق العاده اعتیاد آور به شمار میرود . بازی مسابقات ماشین های کوچک با وجود حجم کمی که دارد گیم پلی و گرافیک بسیار زیبای دارد . بازی Smash Cars 2011  توسط کمپانی معتبر و شناخته شده ی Creat Studios حمایت یافته و توسط شرکت بزرگ Metro3D منتشر شده است .

گرافیک پویا و حرکت سریع و حرفه ای دوربین ها در بازی Smash Cars 2011 باعث می شود تا از اجرای بازی احساس خستگی نکنید، مراحل بازی در سواحل زیبای دنبال می شود که خود به دلیل شرایط خاص آب و هوایی آن ، یکی از عوامل جذابیت بازی شده است . سعی کنید رقیبان خود را هرطور که شده از پیش رو بردارید و مسابقات را با پیروزی به پایان برسانید تا امتیاز کامل را گرفته و بتوانید اتومبیل خود را به روز و امکانات آن را نیز حرفه ای تر کنید . شما کاربران همیشگی یاس دانلود می توانید بازی Smash Cars 2011 – بازی مسابقات ماشین های کوچک برای کامپیوتر را در ادامه دریافت نمایید.

 

برخی ویژگی های بازی Smash Cars :

-   گرافیک زیبای نسبت به حجم بازی
-   مراحل فوق العاده سرگرم کننده و جذاب
-   امکان اجرای بازی در حالت مولتی پلیر
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز

 

 

amir بازدید : 4 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

دانلود بازی Zack Zero برای PC

 

 دانلود بازی Zack Zero برای کامپیوتر

 

بازی Zack Zero یک بازی کم حجم ، اکشن و فوق العاده زیبا برای کامپیوتر می باشد. این بازی بعد از استقبال خوبی که بعد از تولید برای سیستم های PS3 روبرو شد حال توسط شرکت Crocodile Entertainment برای کامپیوترعرضه شده است. شما در بازی Zack Zero هدایت قهرمان داستان Zack را بر عهده دارید. Zack با  لباس و پوششی که بر تن خود دارد دارای قدرت خارق العاده و مافوق بشر می باشد.

در بازی Zack Zero شما با این قدرت می توانید در زمان سفر کنید و باید با آن به جنگ با موجودات عجیب و غریب بروید و آنها را نابود کنید. محیط بازی به صورت دو بعدی با ترکیبی از گرافیگ ۳D می باشد. شما هم اکنون می توانید بازی Zack Zero را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

amir بازدید : 4 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی تیکن 3   Tekken 3 با حجم کم برای PC

 

دانلود بازی Tekken 3 برای PC

 

شاید شما هم با من هم عقیده باشید که در دوران کودکی ! یکی از پرطرفدار ترین و جذاب ترین بازی های کلوپ های گیم ، بازی محبوب و زیبای تیکن ۳ بود ! بازی Tekken 3 که برای کنسول پلی استیشن ۱ تولید شده است ، به دلیل جذابیت های که داشته و دارد ، همیشه محبوب بوده و هست ، شخصیت های خوش لباس ! و قوی هیکل موجود در بازی که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند و می توانند با استفاده از همین ویژگی ها ، حریف خود را نابود سازند .

بازی تیکن ۳ همه چیز دارد ! جذابیت ، کاراکتر های دوست داشتنی ، حرکات رزمی عالی ، گرافیک فانتزی زیبا و …  بازی Tekken 3  که توسط کمپانی معتبر Namco تولید شده بود ، در حال حاضر نیز یکی از بهترین های سبک مبارزه ای به شمار می آید . پیشرفت بازی Tekken 3 باعث شد تا نامکو به فکر تولید نسخه های دیگر باشد ، از این رو نسخه های ۴ و ۵ این بازی نیز با گرافیک فوق العاده و جذابیت های بی نظیر خود روانه ی بازار شد و فروش میلیونی آن ها نیز افتخاری دیگر برای تولید کننده رغم زد .

اما فارغ از صحنه های اکشن و گرافیک فوق العاده ی بازی های مبارزه ای ، بازی تیکن ۳ هنوز هم جذابیت های خود را دارد ، هنوز هم می شود در حالت مولتی پلیر ساعت ها با بازی Tekken 3 سرگرم بود و از آن لذت برد . به دلیل محبوبیت بالای این بازی در میان کاربران ایرانی ، ما تصمیم گرفتیم تا بازی Tekken 3 برای PC آماده کنیم که امیدواریم مورد پسند شما کاربران همیشگی یاس دانلود قرار گیرد . شما هم اکنون می توانید بازی تیکن ۳ - Tekken 3 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

amir بازدید : 3 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Crazy Taxi   بازی تاکسی دیوانه برای PC

 

دانلود بازی Crazy Taxi

دانلود بازی تاکسی دیوانه برای PC

 

باز هم یک بازی قدیمی و خاطره انگیز ! چرا که این بازی در سالهای نه چندان دور یکی از سرگرمی های بسیار از ما بوده است . دانلود بازی تاکسی دیوانه عنوان مطلب امروز ماست که تقدیم شما خوبان می کنیم . بازی Crazy Taxi را همه ی کسانی که در کلوپ های بازی رفت و آمد داشته اند به خاطر می آوردند ! بازی اعتیاد آور Crazy Taxi برای کنسول جالب دریمکست تولید شده بود که بعد ها به دلیل استقبال خوب کاربران ، نسخه های دیگر پلتفورم ها نیز طراحی و ساخته شد .

در بازی Crazy Taxi شما یک راننده تاکسی هستید که باید در نهایت سرعت مسافرین خود را به مقصد رسانده و هرچه سریعتر این کار را انجام دهید ، امتیاز بیشتر و بیشتری را دریافت خواهید کرد . البته علاوه بر امتیاز ، می توانید پول بیشتری دریافت کنید و از آن برای ارتقا وسیله و استفاده از آپشن های اضافه ی بازی استفاده کنید . در بازی Crazy Taxi خبری از مقررات راهنمایی و رانندگی نیست ! می توانید دیوانه وار در شهر بچرخید و مسافران را جابجا کنید و از آن لذت ببرید ! بازی تاکسی دیوانه گرافیک زیبای دارد که با توجه به حجم آن بسیار مناسب است . گیم پلی اعتیاد آور بازی Crazy Taxi از دیگر نکات مثبت آن می باشد . پس پیشنهاد می کنیم دانلود بازی تاکسی دیوانه ، و یا همان بازی Crazy Taxi را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

 برخی ویژگی های بازی Crazy Taxi :

-   اجرای ساده بر روی اکثر سیستم ها بدون نیاز به سخت افزار قوی
-   سازگار اکثر نسخه های ویندزو از جمله ویندوز ۷
-   صداگذاری و گیم پلی فوق العاده جذاب
-   داشتن گرافیک بسیار عالی
-   حجم مناسب بازی با توجه به گرافیک آن
-   نسخه Portable بدون نیاز به نصب
-   و …

amir بازدید : 7 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Pressure 2013 نسخه کم حجم برای PC

 

دانلود بازی Pressure 2013 برای PC

 نسخه ی کم حجم و فشرده شده بازی Pressure 2013

 

خود را برای یک مسابقه ی جانانه آماده کنید ، چرا که بازی Pressure 2013 برای کامپیوتر انتظار شما را میکشد . هدف قهرمانی در مسابقه است ، به هر قیمتی ! حتی به قیمت نابود کردن حریف و محیط بازی ! بازی Pressure 2013 پر است از شخصیت های دیوانه ، بانمک و ویرانگر که در حالی که مسابقه می دهند سعی در ویران کردن دنیای اطراف خود به قیمت قهرمانی در مسابقه را دارند . پس پای خود را با فشار بر روی پدال گاز بگذارید و حریفان خود را از بین ببرید تا در این مسابقه ی دیدنی برنده شوید .

بازی Pressure 2013 به هیچ عنوان به یک بازی خسته کننده بدل نخواهد شد ، چرا که در آن شما محیطی کلاسیک از بازی های قدیمی ، با نگرشی جدید را مشاهده می کنید . گرافیک بازی نسبت به حجم آن بسیار خوب است و صداگذاری ، حرکات اکشن شرکت کنندگان ، اتومبیل ها ، فضا و .. همه خوب طراحی شده اند . بازی Pressure 2013 یک بازی مسابقه ای تمام عیار است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . شما هم اکنون می توانید بازی Pressure 2013  را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 716