loading...
بازی نرم افزار دانلود بازی کم حجم
amir بازدید : 3 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Police Destruction Street   بازی کم حجم و خنده دار رانندگی با ماشین پلیس برای PC

دانلود بازی Police Destruction Street 

بازی کم حجم و خنده دار رانندگی با ماشین پلیس برای PC

 

کمتر پیش می آید که در بازی های رایانه ای ، شما در نقش مامور قانون باشید ! اما این بار در بازی Police Destruction Street این اتفاق افتاده تا برای شما کاربران عزیز یاس دانلود ، تجربه ی جدید را رقم زده باشد . این بازی کم حجم و خنده دار برای کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ طراحی شده است که گیم پلی فوق العاده اعتیاد آوری نیز دارد . بازی ساخته کمپانی شناخته شده و معتبر VipaGames می باشد که در ساخت آن شرکت Play Publishing نیز همکاره داشته است .

در بازی Police Destruction Street شما باید یونیفرم آبی خود را پوشیده و پشت فرمان ماشین پلیس نشسته و با سرعت بالا در خیابان های عریض و باریک آمریکا به سراغ مجرم های فراری بروید ، زندانی های فراری از زندان گریخته اند و شما باید آنها را دستگیر کنید . این بار دیگر نیازی نیست برای استفاده از سلاح خود ، ترسی به دل راه دهید ! شما آزادید که از سلاح های خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید ! چون مامور قانون هستید . اگر اجازه بدهید مجرمان از کنار شما رد شوند و عکس العملی نداشته باشید به دور از عدالت است ! پس به مجرمان فراری اصلا رحم نکنید .

بازی Police Destruction Street دارای مراحل اکشن و جذابی است که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد . جلوه های ویژه  و موسیقی متن بازی ، بسیار عالی طراحی شده اند و خود باعث جذابیت بازی می شوند . در آخر باید اضافه کنم که ما نسخه ی کم حجم و قابل حمل بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که نیاز به نصب ندارد و می توانید آن را همیشه همراه با خود داشته باشید . پیشنهاد می کنیم این بازی اعتیاد آور و کم حجم را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی Police Destruction Street با حجم کم و گیم پلی خنده دار و اعتیادآور را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Police Destruction Street :

-      دارای مراحل مختلف
-      دارای سلاح های مختلف
-      انجام انواع ماموریت های عجیب و جالب
-      گرافیک کارتونی سه بعدی و گیم پلی جذاب
-      دارای گیم پلی اعتیادآور و خنده دار
-      دارای موسیقی متن جذاب
و …

 

amir بازدید : 6 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Beach Soccer   بازی کم حجم و زیبای فوتبال ساحلی برای PC

دانلود بازی Beach Soccer 

بازی فوتبال ساحلی برای PC

 

همیشه بازی های ورزشی در میان کاربران سیستم های رایانه ای از محبوبیت بالای برخوردار بوده اند . از این رو برای شما عزیزان دانلود بازی Beach Soccer بازی فوتبال ساحلی را برای کامپیوتر آماده دانلود کرده ایم . بازی Beach Soccer از سال های قبل بر روی کنسول های قدیمی مانند سگا و نینتندو و … تولید شده است و هواداران بسیاری نیز داشت و دارد . اما در این میان نسخه ی کامپیوتری بازی فوتبال ساحلی نیز چند سالی هست که تولید شده و از بازی های پرطرفدار به حساب می آید .

بازی Beach Soccer توسط شرکت Pam Development طراحی تولید شده است و گرافیک بسیار زیبایی دارد ، البته با توجه به حجم کم بازی انتظار یک شاهکار مثل PES و یا FIFA را نداشته باشید ! اما در حد و اندازه ی خود فوق العاده ظاهر شده است . بازی فوتبال ساحلی دارای چندین ساحل با آب و هوای مختلف بوده و از تیم های متنوعی بهره می برد . و شما می توانید حتی در تورنومنت های بین المللی نیز شرکت کنید . جذابیت های بازی به اینجا ختم نمی شود و میتوانید به همراه دوستانتان یک لیگ فوتبال ساحلی را نیز تجربه کنید .

در آخر باید اضافه کنم که برای اجرای بازی نیاز به سیستم های قوی ندارید و می توانید بازی Beach Soccer را بر روی اکثر سیستم های معمولی هم اجرا نمایید . امیدواریم شما کاربران عزیز یاس دانلود از این بازی زیبا نهایت استفاده را ببرید. شما هم اکنون می توانید بازی Beach Soccer بازی فوتبال ساحلی را با حجم کم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Beach Soccer :

-   حرکات ویژه و دریبل و حرکات ترکیبی همراه با صحنه آهسته زیبا
-   استادیوم های ساحلی بسیار زیبا همراه با صحنه های طبیعی دیدنی
-   انواع روشهای بازی همچون لیگ ، تورنومنت
-   حجم مناسب و گیم پلی عالی
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز همچون ویندوز ۷

 

 

amir بازدید : 3 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Cut The Rope برای کامپیوتر

دانلود بازی Cut The Rope برای کامپیوتر

 

بازی Cut the Rope یا همان بازی طناب را ببر یک بازی کم حجم ، جالب و فوق العاده سرگرم برای کامپیوتر می باشد.  بازی Cut the Rope یکی بازی های مشهور اندروید در سبک پازل می باشد. بازی Cut The Rope در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید .

البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید. اگر شما هم عاشق این بازی هستید فرصت دانلود بازی Cut The Ropeبرای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود از دست ندهید.

 

 

 ویژگی های بازی Cut The Rope :

-       شامل ۲۷۵ مرحله جالب و سرگرم کننده
-      انجام بازی در ۱۱ جعبه مختلف
-      حرکات جالب و با مزه موجود شگفت انگیز بازی
-      حجم کم در عین گرافیک بالا
-      شدیدا اعتیاد آور
-      قابل اجرا در تمامی ویندوزها و سیستم ها

 

amir بازدید : 4 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Super Bikes   بازی کم حجم موتور سواری حرفه ای برای PC

دانلود بازی Super Bikes  بازی موتور سواری حرفه ای برای PC

 

بازی Super Bikes که برای این ساعت و برای شما کاربران عزیز یاس دانلود آماده دانلود کرده ایم ، در واقع بازی موتور سواری حرفه ای برای کامپیوتر می باشد که با گرافیک زیبا و حجم کم خود ، می تواند به یکی از سرگرمی های همیشگی شما بدل شود . مانند بسیاری از بازی ها ، در ابتدا شما تجهیزات حرفه ای را در اختیار ندارید ، اما با عبور از مراحل مختلف و کسب امتیاز بالا ، می توانید به موتورهای حرفه ای و گران قیمت دست یابید . در بازی Super Bikes شما می توانید به طور مجازی حرکات آکروباتیک با موتور را یاد بگیرید و در صورت تمرین کردن با بازی Super Bikes در فضای مجازی رایانه ای تا حدودی می توانید حرکات آکروباتیک با موتور را در واقعیت نیز انجام دهید که البته ما این کار را پیشنهاد نمی کنیم ! بازی گرافیک بسیار دیدنی و زیبای دارد و این یکی از چندین ویژگی این بازی حرفه ای می باشد .

سازندگان بازی Super Bikes تلاش کرده اند که از بهترین موتورهای جهان در این بازی استفاده کنند ، پس نگران موتور های مورد علاقه ی خود مانند دوکاتی ، یاماها ، هوندا و … نباشید ، همه ی موتورها در بازی منتظر شروع طوفانی شما هستند ! پس فرصت را از دست ندهید و در مسابقات مختلف شرکت کنید و امتیازات خود را افزایش دهید . از دیگر ویژگی های مثبت بازی Super Bikes امکان حضور شرکت کننده در لیگ های معتبر موتور سواری دنیا می باشد که بسیار جذاب نیز هست . در آخر باید اضافه کنم که این بازی به شما هنر موتور سواری در جاده های شلوغ ، بزرگراه ها و صحراها را می آموزد ، پس برای یادگیری زمان را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی کم حجم موتور سواری حرفه ای Super Bikes را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Super Bikes :

ـ    شبیه ساز مسابقات واقعی
ـ    داشتن گرافیک فوق العاده زیبا
ـ    کنترل آسان موتور سوار در بازی
ـ    انیمیشن های شگفت انگیز
ـ    امکان حضور در لیگ و تورنومنت های جذاب
-    قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-    و …

 

amir بازدید : 3 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Wooden Sensey 2013   بازی کم حجم و اکشن افسانه سامورایی برای PC

 

دانلود بازی Wooden Sensey 2013 برای PC

 

در این ساعت بازی کم حجم ، جدید و اکشن Wooden Sensey 2013 را برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده ایم . بازی Wooden Sensey  افسانه سامورایی برای کامپیوتر طراحی و ساخته شده و روایت گر داستان سامورایی جذابی است ! که گورو نام دارد و یک شخصیت افسانه ای به شمار م یرود . گورو برای رسیدن به هدف های خود باید مانند بازی های قدیمی ، در پایان هر مرحله از بازی ، به جنگ با غول آخر ها برود و آن ها را که هر یک ، ویژگی و توانایی های خاصی دارند را از پا در بیاورد . در این راه ابزاری همچون کلاه برنده ، تبر آهنی و زنجیر کمک حال شما خواهد شد . البته چابکی گورو یکی از مهمترین ابزارهای او برای مقابله با دشمنان و عبور از سد مشکلات پیش رو می باشد .

باید اشاره کنیم که بازی Wooden Sensey دارای ۹ مرحله هیجان انگیز است هر کدام از آن ها می توانند ساعت ها شما را سرگرم کنند . سبک بازی مانند بازی های قدیمی ژاپنی می باشد که شرایط خاصی نیز دارد ، مثل محیط فانتزی و بامزه ی بازی ، و یا فیزیک جالب شخصیت داستان که به جذابیت های بازی افزوده است . در آخر باید اشاره کنیم که بازی Wooden Sensey 2013 و یا همان بازی اکشن افسانه سامورایی را می توانید بر روی اکثر سیستم های کامیپوتری نصب کنید ، زیرا بازی برای اجرا نیاز به سخت افزار قوی ندارد . شما هم اکنون می توانید بازی بازی Wooden Sensey را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Wooden Sensey 2013 :

-    حجم مناسب بازی نسبت به گرافیک آن
-    قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-    قابل اجرا بر روی سیستم های مختلف ، حتی کامپیوتر های متوسط
-    گیم پلی اعتیاد آور و مراحل جذاب
-    مبارزات زیبا و دیدنی در بازی
-    و …

amir بازدید : 3 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Twisted Metal   بازی خاطر انگیز ماشین جنگی برای PC

دانلود بازی Twisted Metal برای PC

 

شاید تعجب کنید که با وجود بازی های گرافیکی فوق العاده ای که در حال حاضر وجود دارد ، ما برای شما یکی از بازی های قدیمی کنسول پلی استیشن ۱ را آماده کرده ایم ! دانلود بازی Twisted Metal یا همان ماشین جنگی قدیمی که سال ها پیش یکی از محبوب ترین بازی های کاربران سراسر دنیا بود ، و شاید یکی از خاطره انگیز ترین بازی های موجود نیز باشد . بازی Twisted Metal واقعا یک شاهکار در دنیای بازی های رایانه ای به شمار می رفت و محبوبیت آن حد و مرز نمی شناخت . شما می توانستید ماشین های مختلفی از جمله ماشین های فرمول ۱ را انتخاب کنید و بعد از انتخاب ماشین خود باید به جنگ دوستانتان بروید ! در حال بازی می توانید از انواع مهمات و بمب ها برای نابودی دشمنانتان استفاده نمایید .

فکر می کنم کم کم دارید به خاطرات گذشته ی خود فکر می کنید ! پس زمان آن رسیده که بازی twisted metal بازی خاطر انگیز ماشین جنگی را بر روی کامپیوتر های خود نصب و اجرا نمایید و خاطرات خود را مرور کنید . برای اجرای بازی twisted metal شما نیاز به سیستم قدرتمندی ندارید ! در ضمن بازی حجم کمی هم دارد. بازی بسیار ساده طراحی شده است ، اما فراموش نکنید که در همین سادگی ساعت ها سرگرمی وجود دارد که انتظار شما را میکشد . امیدواریم از بازی twisted metal جذاب و زیبا نهایت لذت را ببرید . شما هم اکنون می توانید بازی twisted metal را برای کامپیوتر از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

amir بازدید : 2 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی Transformers War For Cybertron نسخه کم حجم برای PC

دانلود بازی Transformers War For Cybertron برای PC

 

شاید شما هم فیلم ویدئوی مشهور تبدیل شوندگان را دیده باشید که در آن ربات ها تبدیل به اتومبیل های معمولی می شوند و در کنار انسان ها به زندگی عادی خود مشغول هستند ! این فیلم به دلیل فروش فوق العاده ی خود در نسخه های متعددی تولید شده است . و با توجه به استقبال خوب بینندگان این فیلم اکشن . شرکت های بازی سازی نیز سعی در جذب هواداران این فیلم به صنعت بازی های رایانه ای داشتند که این پروژه با تولید نسخه های مختلف این بازی کلید خورد .

یکی از جذاب ترین نسخه های این بازی Transformers War For Cybertron نام دارد که ما آن را برای کاربران عزیز یاس دانلود با حجم بسیار کم آماده کرده ایم . بازی اکشن تبدیل شوندگان یک تفاوت عمده با دیگر بازی های اکشن هم سطح خود دارد . و آن مربوط به گیم پلی بازی می باشد که در حقیقت ۲ سبک بازی اکشن و استراتژیک را با هم ادغام کرده است .

بازی Transformers War For Cybertron از نظر صدا گذاری و گرافیک ، در وضعیت خوبی به سر می برد و این یکی از چندین ویژگی مثبت بازی می تواند باشد . همانطور که می دانید داستان بازی به شخصیت منفی داستان یعنی Megateron  می پردازد که باز هم تصمیم نابودی زمین گرفته و با ارتشی عظیم از ربات های خشن ! به زمین حمله کرده و … شما در بازی Transformers باید به زمین ها کمک کنید و مانع از قدرت نمایی مگاترون شوید . تبدیل شوندگان بازی اکشن و جذابی است که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد . به کاربرانی که به بازی های اکشن سرعتی علاقه دارند ، پیشنهاد می کنیم بازی Transformers War For Cybertron را از دست ندهند .

 

ویژگی های بازی Transformers War For Cybertron :

-   وجود پیشرفته ترین سلاح ها در بازی
-   گیم پلی جذاب ، سریع و روان
-   امکان تبدیل شدن به هواپیمای جت
-   وجود مراحل متنوع و سرگرم کننده
-   امکان انتخاب هر کدام از شخصیت های بازی ، حتی مگاترون
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-    و …

 

amir بازدید : 9 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Fruit Ninja HD 1.6.1   بازی فروت نینجا کم حجم برای PC

دانلود بازی Fruit Ninja HD 1.6.1 برای PC

 

بازی Fruit Ninja HD را بسیاری از ما در تلفن های همراه و یا دستگاه های الکترونیکی دیگر تجربه کرده ایم ، اما شاید دسترسی بسیاری از کاربران به سیستم عامل های مختلف گوشی های امروزی امکان پذیر نباشد ، در این حالت شاید از خود بپرسید که تکلیف این عزیزان و علاقه ی آن ها به بازی های محبوب و پرطرفداری مانند بازی فروت نینجا چه میشود ! جواب سوال بسیار ساده است ، شرکت های بازی سازی برای کسب درآمد بیشتر میل به توسعه ی اینگونه گیم ها برای تمامی پلت فرم ها هستند . و از این بابت کاربران میتوانند امیدوار باشیند که بازی های محبوب و حتی بازی های انحصاری را بر روی اکثر پلت فورم ها اجرا نمایند .

بازی Fruit Ninja HD بازی فروت نینجا برای کامپیوتر طراحی شده و با کیفیت عالی آماده دریافت می باشد . در بازی فروت نینجا شما باید میوه های را که مشاهده می کنید از وسط به ۲ نیم تقسم کنید تا بیشترین امتیاز را دریافت کنید . البته باید مراقب باشید ، چرا که در مراحل بالاتر لابلای میوه ها بمب های هم در کمین ضربات شمشیر شما هستند ! بازی Fruit Ninja یکی از بهترین بازی های گوشی های آندروید می باشد ، پیشنهاد می کنیم لذت اجرای بازی Fruit Ninja را بر روی سیستم های کامیپوتری و لپ تاپ خود نیز تجربه کنید . شما هم اکنون می توانید بازی Fruit Ninja HD را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Fruit Ninja HD :

-    گیم پلی جذاب و اعتیاد آور بازی
-    امکان استفاده از حالت لمسی در تبلت های ویندوز
-    قابل اجرا بر روی اکثر سیستم های کامیپوتری
-    قابل اجرا بر روی ویندوز XP و ۷
-    و …

 

amir بازدید : 1 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Death Rally 2012   بازی ماشین جنگی برای PC

دانلود بازی Death Rally 2012

دانلود بازی ماشین جنگی برای PC

نسخه کم حجم جایگزین شد …

 

Death Rally 2012 سلاح هایتان را آماده کنید، موتورهایتان را روشن کنید، رالی مرگبار دوباره برگشته است. در بازی Death Rally شما برای رسیدن به مرحله پایانی باید تمام حریف هاتون رو نابود کنید. بعد از برنده شدن در هر مرحله شما با امتیازات کسب شده می تونید سلاح ها ، موتور و … ماشین خود را ارتقا دهید. گیم پلی بازی Death Rally 2012 شدیدا اعتیاد آور و جذاب است.

شما حتما فیلم زیبای مسابقه مرگ را دیدید، داستان بازی Death Rally همان داستان فیلم مسابقه مرگاست و به شکلی یک نوع بازی ماشین جنگی است. شما به عنوان یک راننده حرفه ایی به نام فرانک هستید که در مسابقات شرکت می کنید و باید سعی کنید تا مرحله ی پایانی بازی که فقط دو نفر از رانندگان زنده می ماند زنده بمانید و بر دیگر رانندگان غلبه کنید و آنها را نابود کنید. شما هم اکنون می توانید بازی Death Rally 2012 – بازی اکشن ماشین جنگی برای کامپیوتر به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Death Rally 2012 :

-     تجربه فیلم مسابقه مرگ در بازی
-     دارای مدهای مختلف بازی
-     به دست آوردن امتیاز و باز کردن سلاح ها و ماشین های مخفی
-     دارای مسیرهای مختلف کوه، صحرا، جنگل و … برای مبارزه
-     گیم پلی شدیدا اعتیاد آور
-     قابل اجرا در تمام ویندوز ها از جمله ویندوز ۷

 

amir بازدید : 5 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Beware Planet Earth   بازی کم حجم و استراتژیک دفاع از زمین

 

دانلود بازی Beware Planet Earth

 

بازی Beware Planet Earth بازی کم حجم و استراتژیک دفاع از زمین یکی از جذاب ترین بازی های تولید شده برای کامپیوتر می باشد . در بازی استراتژیک دفاع از سیاره ی زمین ، شما مسئولیت سنگینی به عهده دارید ! باید به تنهایی در مقابل هجوم آدم فضایی ها ایستادگی کنید و آن ها را شکست دهید . بازی Beware Planet Earth گیم پلی فوق العاده اعتیاد آوری دارد و می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . محیط فانتزی ، مراحل جذاب و هیجان انگیز ، طراحی شخصیت های بازی و … به خوبی انجام شده اند و حس فوق العاده را به شما خواهند داد .

بازی Beware Planet Earth شباهت های زیادی به بازی جذاب و محبوب Plants vs. Zombies دارد ، و همانند این بازی دیدنی ، اعتیاد آور و جذاب دنبال می شود . اما با این تفاوت که این بازی شما باید گاوهای مزرعه ی خود را حفظ کنید ، و با قرار دادن تله های مختلف در مکان ها ی مناسب ، مانع از پیشروی موجودات فضای شوید . موجودات سبز رنگی که از زامبی ها خیلی باهوش تر هستند ! پس خودتان را برای یک نبرد هیجان انگیز و دشوار آماده کنید . شما هم اکنون می توانید بازی Beware Planet Earth را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

amir بازدید : 8 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Kung Fu Strike The Warriors Rise برای PC

دانلود بازی Kung Fu Strike The Warriors Rise

 

بازی Kung Fu Strike The Warriors Rise یک بازی رزمی و جذابی است که در آن می توانید به صورت مولتی پلیر ( ۲ دسته ) مراحل بازی و داستان آن را پشت سر بگذارید . بازی Kung Fu Strike The Warriors Rise 2012 توسط استودیوی نه چندان معتبر Qooc Software ساخته شده و سپس کمپانی Digital Tribes آن را برای PC در سال ۲۰۱۲ منتشر کرد . اما کسی فکرش را هم نمی کرد که این بازی انقدر جذاب و دیدنی از آب درآید ! بازی Kung Fu Strike The Warriors Rise در سبک بازی های تیکن است که مبارزات زیبا و نفس گیر خیابانی در آن به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند .

بازی Kung Fu Strike The Warriors Rise را می توان یکی از بهترین بازی های سبک مبارزه ای مولتی پلیر معرفی کرد ، اگر تابه حال لذت بازی های رزمی را در حالت مولتی پلیر تجربه نکرده اید ، پیشنهاد می کنیم فرصت را از دست ندهید . بعد از نصب بازی متوجه خواهید شد که گذر زمان را احساس نمی کنید ! و سرگرمی لذت بخش تر از این بازی برایتان وجود ندارد . گرافیک بازی خیره کننده نیست ! اما در حد و اندازه های خود بسیار خوب کار شده است ، با توجه به حجم مناسب بازی میتوانید آن را بر روی اکثر سیستم های رایانه ای که از سخت افزار قدرتمند بهره نمی برند نیز نصب و اجرا نمایید . شما هم اکنون می توانید بازی Kung Fu Strike The Warriors Rise را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

amir بازدید : 2 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Hamlet   بازی ماجرایی و معروف هملت برای PC

 

دانلود بازی Hamlet 

دانلود بازی هملت برای PC

 

بازی Hamlet هملت ، عنوان بازی ماجرایی و فکری معروفی است که برای شما آماده دانلود کرده ایم . تعجب نکنید ! بازی هملت ، فقط نام شاهکار نویسنده ی مشهور ، شکسپیر را یدک میکشد ! و هیچ ربطی به داستان هملت ندارد . در بازی Hamlet شما باید برای طی کردن هر مرحله از بازی باید معماهایی بسیاری را حل کنید و از ذهن خود بیشترین بهره را باید ببرید . در پایان هر مرحله نیز با یک غول آخر مواجه می‌شوید که برای از بین بردن آن نیاز به سرعت عمل خوبی دارید .

یکی از نکات بسیار مثبت بازی Hamlet داستان بازی می باشد که در مورد دانشمندی است که از آینده به زمان گذشته سفر کرده و در دوران شخصیت های داستان هملت فرود آمده است و از شانس بد او ! اتفاقات زیادی را بر سر هملت فرود خواهد آورد !  Hamlet خسته و زخمی شده ! و نمیتواند به خودش هم کمک کند ، چه برسد به نامزدش ! حالا این وظیفه دانشمند نابغه ی ماست که به‌ جای هملت به نجات نامزد Hamlet برود  و او را از دست کلادیوس بدجنس نجات دهد . قهرمان داستان ما در هر صحنه ثابت است و از جایش تکان هم نمی‌خورد ! مگر در مواقعی که روند بازی اقتضا میکند . باید با دقت در اطراف خود پی به راز معماهای بازی ببرید و از آن ها عبور کنید تا به پایان داستان برسید . شما هم اکنون می توانید بازی هملت را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی ویژگی های بازی Hamlet :

-   ۲۵ مرحله هیجان انگیز و جذاب
-   ماجراجویی قدیمی به وسیله ی ماشین زمان
-   حل معماهای جالب و سرگرم کننده
-   محیط گرافیکی فانتزی و خاص بازی
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ونیدوز
-   و …

amir بازدید : 9 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 با حجم کم برای PC

 

دانلود بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2

 

بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 یک بازی ۳ بعدی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور است که با حجم کمی که دارد ، می تواند ساعت ها شما را درگیر خود کند ، در این بازی که برای کامپیوتر طراحی شده است ، شما شاهد حملات جانانه ی هلیکوپتر ها در یک جنگ تمام عیار هستید ، وظیفه ی شما در بازی هلیکوپتر جنگی این است که با فرماندهی هواپیما های جنگی اهداف خود را پیدا و نابود کنید ، البته این تمام کار نیست و باید به سربازان زمینی و دریایی سپاه خود نیز کمک کنید ، تا با هم بر دشمن پیروز شوید .

در بازی Air Assault 2 مراحل تمامی ندارند ! هرچقدر که می خواهید بازی کنید ، تعداد بالای مراحل و گرافیک خوب بازی از ویژگی های این بازی جذاب و سرگرم کننده می باشند . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم ، بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 برای PC را از دست ندهید .

 

ویژگی‌های بازی Air Assault 2 :

-   کنترل راحت و روان هلیکوپتر در بازی
-   گرافیک ساده و بسیار دیدنی
-   حجم فوق العاده مناسب بازی
-   وجود مراحل متعدد و سرگرم کننده
-   حالت بازی تک نفره ودانلود بازی هلیکوپتر جنگی Air Assault 2
-   و …

amir بازدید : 4 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی لاک پشت های نینجا TMNT Mutant Melee نسخه کم حجم

 

 دانلود بازی لاک پشت های نینجا برای کامپیوتر

دانلود بازی TMNT Mutant Melee نسخه کم حجم برای PC

 

لاک پشت های نینجا را همه ی ما می شناسیم و دست کم یک بار کارتون زیبای آن را دیده ایم ، انمیشین زیبای Teenage Mutant Ninja Turtles که به اختصار TMNT نام دارد ، یکی از جذاب ترین و پرطرفدار ترین انیمیشن های تولید شده است که طرفدارانی از سراسر جهان دارد ، این محبوبیت کافی است تا این شخصیت های محبوب و دوست داشتنی وارد صنعت بازی های رایانه ای شوند . و شرکت بزرگ و معتبری مانند یوبی سافت وظیفه ی ساخت آن را بر عهده بگیرد . نسخه های مختلفی از بازی لاک پشت های نینجا برای کامپیوتر تولید شده است که یکی از بهترین آن ها نسخه ی بازی TMNT Mutant Melee می باشد که آن را در این ساعت و برای شما کاربران عزیز یاس دانلود آماده کرده ایم .

در بازی شخصیت های محبوب داستان همگی وجود دارند و باز هم می توانید Leonardo , Raphael , Michelangelo  و Donatello را در کنار یکدیگر ببینید ، همچنین رئیس دانا و باهوش این تیم حرفه ای یعنی Ninjutsu هم لاک پست های نینجا را همراهی میکند تا به بهترین شکل ممکن مأموریت هایی خود را به اتمام برسانند . در بازی لاک پشت های نینجا که جدید ترین نسخه ی بازی نیز می باشد ، ۴ قهرمان ما با ژن هایی جهش یافته ، قدرتمند تر و قوی تر از گذشته آماده ی مبارزه هستند . همچنین ضربات رزمی در این بازی بسیار زیبا طراحی شده و به یکی از نکات مثبت بازی بدل شده است . گرافیک این نسخه از بازی TMNT Mutant Melee بسیار خوب تولید شده و صداگذاری نیز باعث جذابیت بازی می شود . اگر به دنبال یک بازی با قابلیت مولتی پلیر ( تا ۴ نفره ) هستید ، پیشنهاد ما به شما عزیزان ، بازی لاک پشت های نینجا می باشد ، که امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید . شما هم اکنون می توانید بازی لاک پشت های نینجا – بازی TMNT Mutant Melee با حجم کم برای کامپیوتر از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

amir بازدید : 3 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پارک ژوراسیک Jurassic Park Operation Genesis

 

دانلود بازی پارک ژوراسیک

بازی کم حجم استراتژیکی پارک ژوراسیک

 

بازی Jurassic Park Operation Genesis بازی پارک ژوراسیک معروف و محبوب ، یکی از زیبا ترین بازی های استراتژیک می باشد که تاکنون برای PC طراحی و تولید شده است . بازی پارک ژوراسیک با وجود اینکه گرافیک خیره کننده ای ندارد ، ولی نسبت به حجم کم خود یک بازی فوق العاده زیبا از نظر گرافیکی به شمار میرود . تا جایی که مدل دایناسورها آنقدر خوب و واقعی طراحی شده اند که همه ی کاربران این بازی در سراسر جهان آن را تحسین کرده اند .

پس از دانلود بازی Jurassic Park Operation Genesis در ابتدا باید حصاری ایجاد کنید که برای نگهداری دایناسورها به کار میرود ، البته باید طوری آنها را نصب کنید که برای حضور بازدید کنندگان نیز محل امنی به حساب بیاید . برای بالا بردن امنیت بازدید کنندگانتان میتوانید دوربین های امنیتی را در پارک تعبیه کنید و همیچنین به فکر استفاده از نگهبانان و تفنگداران خبره نیز می توانید باشید . مراقب وضعیت جوی نیز باشید ! طوفان های پرقدرت میتوانند ساختمان ها و قفس های شما را در هم بکوبند ، پس حتما ساختمان هایتان را مقاوم سازی کنید .

دانلود بازی پارک ژوراسیک رو به همه ی کاربران عزیز یاس دانلود که به بازی های استراتژیک علاقه دارند پیشنهاد می کنیم ، این بازی می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . پس فرصت را از دست ندهید و بازی پارک ژوراسیک Jurassic Park  را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و از آن لذت ببرید .

 

 

amir بازدید : 4 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Smash Cars   بازی مسابقات ماشین های کوچک برای PC

دانلود بازی Smash Cars برای PC

 

بازی ماشین های کوچک هم می توانند مسابقات جذاب و سرگرم کننده ای را برای شما فراهم کنند و نمونه ی بارز آن را می توان در بازی Smash Cars مشاهده کرد که یک بازی کم حجم مسابقه ای و فوق العاده اعتیاد آور به شمار میرود . بازی مسابقات ماشین های کوچک با وجود حجم کمی که دارد گیم پلی و گرافیک بسیار زیبای دارد . بازی Smash Cars 2011  توسط کمپانی معتبر و شناخته شده ی Creat Studios حمایت یافته و توسط شرکت بزرگ Metro3D منتشر شده است .

گرافیک پویا و حرکت سریع و حرفه ای دوربین ها در بازی Smash Cars 2011 باعث می شود تا از اجرای بازی احساس خستگی نکنید، مراحل بازی در سواحل زیبای دنبال می شود که خود به دلیل شرایط خاص آب و هوایی آن ، یکی از عوامل جذابیت بازی شده است . سعی کنید رقیبان خود را هرطور که شده از پیش رو بردارید و مسابقات را با پیروزی به پایان برسانید تا امتیاز کامل را گرفته و بتوانید اتومبیل خود را به روز و امکانات آن را نیز حرفه ای تر کنید . شما کاربران همیشگی یاس دانلود می توانید بازی Smash Cars 2011 – بازی مسابقات ماشین های کوچک برای کامپیوتر را در ادامه دریافت نمایید.

 

برخی ویژگی های بازی Smash Cars :

-   گرافیک زیبای نسبت به حجم بازی
-   مراحل فوق العاده سرگرم کننده و جذاب
-   امکان اجرای بازی در حالت مولتی پلیر
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز

 

 

amir بازدید : 4 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

دانلود بازی Zack Zero برای PC

 

 دانلود بازی Zack Zero برای کامپیوتر

 

بازی Zack Zero یک بازی کم حجم ، اکشن و فوق العاده زیبا برای کامپیوتر می باشد. این بازی بعد از استقبال خوبی که بعد از تولید برای سیستم های PS3 روبرو شد حال توسط شرکت Crocodile Entertainment برای کامپیوترعرضه شده است. شما در بازی Zack Zero هدایت قهرمان داستان Zack را بر عهده دارید. Zack با  لباس و پوششی که بر تن خود دارد دارای قدرت خارق العاده و مافوق بشر می باشد.

در بازی Zack Zero شما با این قدرت می توانید در زمان سفر کنید و باید با آن به جنگ با موجودات عجیب و غریب بروید و آنها را نابود کنید. محیط بازی به صورت دو بعدی با ترکیبی از گرافیگ ۳D می باشد. شما هم اکنون می توانید بازی Zack Zero را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

amir بازدید : 4 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی تیکن 3   Tekken 3 با حجم کم برای PC

 

دانلود بازی Tekken 3 برای PC

 

شاید شما هم با من هم عقیده باشید که در دوران کودکی ! یکی از پرطرفدار ترین و جذاب ترین بازی های کلوپ های گیم ، بازی محبوب و زیبای تیکن ۳ بود ! بازی Tekken 3 که برای کنسول پلی استیشن ۱ تولید شده است ، به دلیل جذابیت های که داشته و دارد ، همیشه محبوب بوده و هست ، شخصیت های خوش لباس ! و قوی هیکل موجود در بازی که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند و می توانند با استفاده از همین ویژگی ها ، حریف خود را نابود سازند .

بازی تیکن ۳ همه چیز دارد ! جذابیت ، کاراکتر های دوست داشتنی ، حرکات رزمی عالی ، گرافیک فانتزی زیبا و …  بازی Tekken 3  که توسط کمپانی معتبر Namco تولید شده بود ، در حال حاضر نیز یکی از بهترین های سبک مبارزه ای به شمار می آید . پیشرفت بازی Tekken 3 باعث شد تا نامکو به فکر تولید نسخه های دیگر باشد ، از این رو نسخه های ۴ و ۵ این بازی نیز با گرافیک فوق العاده و جذابیت های بی نظیر خود روانه ی بازار شد و فروش میلیونی آن ها نیز افتخاری دیگر برای تولید کننده رغم زد .

اما فارغ از صحنه های اکشن و گرافیک فوق العاده ی بازی های مبارزه ای ، بازی تیکن ۳ هنوز هم جذابیت های خود را دارد ، هنوز هم می شود در حالت مولتی پلیر ساعت ها با بازی Tekken 3 سرگرم بود و از آن لذت برد . به دلیل محبوبیت بالای این بازی در میان کاربران ایرانی ، ما تصمیم گرفتیم تا بازی Tekken 3 برای PC آماده کنیم که امیدواریم مورد پسند شما کاربران همیشگی یاس دانلود قرار گیرد . شما هم اکنون می توانید بازی تیکن ۳ - Tekken 3 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

amir بازدید : 3 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Crazy Taxi   بازی تاکسی دیوانه برای PC

 

دانلود بازی Crazy Taxi

دانلود بازی تاکسی دیوانه برای PC

 

باز هم یک بازی قدیمی و خاطره انگیز ! چرا که این بازی در سالهای نه چندان دور یکی از سرگرمی های بسیار از ما بوده است . دانلود بازی تاکسی دیوانه عنوان مطلب امروز ماست که تقدیم شما خوبان می کنیم . بازی Crazy Taxi را همه ی کسانی که در کلوپ های بازی رفت و آمد داشته اند به خاطر می آوردند ! بازی اعتیاد آور Crazy Taxi برای کنسول جالب دریمکست تولید شده بود که بعد ها به دلیل استقبال خوب کاربران ، نسخه های دیگر پلتفورم ها نیز طراحی و ساخته شد .

در بازی Crazy Taxi شما یک راننده تاکسی هستید که باید در نهایت سرعت مسافرین خود را به مقصد رسانده و هرچه سریعتر این کار را انجام دهید ، امتیاز بیشتر و بیشتری را دریافت خواهید کرد . البته علاوه بر امتیاز ، می توانید پول بیشتری دریافت کنید و از آن برای ارتقا وسیله و استفاده از آپشن های اضافه ی بازی استفاده کنید . در بازی Crazy Taxi خبری از مقررات راهنمایی و رانندگی نیست ! می توانید دیوانه وار در شهر بچرخید و مسافران را جابجا کنید و از آن لذت ببرید ! بازی تاکسی دیوانه گرافیک زیبای دارد که با توجه به حجم آن بسیار مناسب است . گیم پلی اعتیاد آور بازی Crazy Taxi از دیگر نکات مثبت آن می باشد . پس پیشنهاد می کنیم دانلود بازی تاکسی دیوانه ، و یا همان بازی Crazy Taxi را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

 برخی ویژگی های بازی Crazy Taxi :

-   اجرای ساده بر روی اکثر سیستم ها بدون نیاز به سخت افزار قوی
-   سازگار اکثر نسخه های ویندزو از جمله ویندوز ۷
-   صداگذاری و گیم پلی فوق العاده جذاب
-   داشتن گرافیک بسیار عالی
-   حجم مناسب بازی با توجه به گرافیک آن
-   نسخه Portable بدون نیاز به نصب
-   و …

amir بازدید : 7 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Pressure 2013 نسخه کم حجم برای PC

 

دانلود بازی Pressure 2013 برای PC

 نسخه ی کم حجم و فشرده شده بازی Pressure 2013

 

خود را برای یک مسابقه ی جانانه آماده کنید ، چرا که بازی Pressure 2013 برای کامپیوتر انتظار شما را میکشد . هدف قهرمانی در مسابقه است ، به هر قیمتی ! حتی به قیمت نابود کردن حریف و محیط بازی ! بازی Pressure 2013 پر است از شخصیت های دیوانه ، بانمک و ویرانگر که در حالی که مسابقه می دهند سعی در ویران کردن دنیای اطراف خود به قیمت قهرمانی در مسابقه را دارند . پس پای خود را با فشار بر روی پدال گاز بگذارید و حریفان خود را از بین ببرید تا در این مسابقه ی دیدنی برنده شوید .

بازی Pressure 2013 به هیچ عنوان به یک بازی خسته کننده بدل نخواهد شد ، چرا که در آن شما محیطی کلاسیک از بازی های قدیمی ، با نگرشی جدید را مشاهده می کنید . گرافیک بازی نسبت به حجم آن بسیار خوب است و صداگذاری ، حرکات اکشن شرکت کنندگان ، اتومبیل ها ، فضا و .. همه خوب طراحی شده اند . بازی Pressure 2013 یک بازی مسابقه ای تمام عیار است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . شما هم اکنون می توانید بازی Pressure 2013  را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

amir بازدید : 2 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

بازی Dont Starve یک بازی کم حجم ماجرایی و استراتژیک جدید توسط کمپانی Klei Entertainment برای کامپیوتر ساخته شده است. بازی Dont Starve 2.0  یک بازی survival در دنیایی که علم و جادو با هم آمیخته شده اند می باشد. شما در نقش Wilson به عنوان یک دانشمند هستید که توسط دیو به دام افتاده و به این دنیای عجیب وارد شده اید. شما باید با استفاده از محیط و موجودات اطراف خود راه فراری برای خودتون بسازین و به خانه برگردید.

در بازی Dont Starve 2.0 شما  به جهانی پر از موجودات عجیب و غریب ، خطرات  و شگفتی های غریب و ناشناخته گام نهاده اید. شما باید با استفاده از وسایل اطراف خود راز و رمز بقای خود در این جهان رو بدست بیاورید. شما هم اکنون می توانید بازی Dont Starve 2.0 را با حجم کم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های کلیدی بازی Dont Starve 2.0 :

-       یک بازی در سبک جدید

-      هیچ دستورالعمل و کمکی برای بازی وجود ندارد. شما خودتون باید همه چیز رو تحقیق و کشف کنید
-      دارای محیطی عجیب و غریب
-      دارای شخصیت های ۲D که در جهان ۳D زندگی می کنند
-      گیم پلی و گرافیک خوب در عین کم حجم بودن
-      قابل اجرا در تمام ویندوزها از جمله ویندوز ۷ و ۸

amir بازدید : 4 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013 برای PC

 

دانلود بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013 برای PC

بازی Post Apocalyptic Mayhem MULTi8-PROPHET

 

فکر نمی کنم کاربرانی که به بازی های رایانه ای علاقه دارند ، بازی های ماشین جنگی را ندیده و یا اسم آن را نشنیده باشند . بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013  که به بازی ماشین جنگی مشهور شده است یکی از جذاب ترین بازی های سبک مسابقه ای است که برای کامپیوتر تولید شده است . چند وقت پیش نسخه ناقص و نیمه تمام بازی منتشر شده بود و هم اکنون نسخه نهایی با تمامی DLC های آن منتشر شد. بازی Post Apocalyptic Mayhem در میان تمامی بازی خورهای سراسر جهان محبوبیت خاصی دارد ، نمی توان کسی را پیدا کرد که از تجربه ی این بازی لذت نبرده باشد .

بازی ماشین جنگی محصول سال ۲۰۱۳ می باشد که حجم مناسبی نسبت به گرافیک خود دارد . در بازی Post Apocalyptic Mayhem شما می توانید با سلاح های مختلف و جالبی که در اختیار دارید ، اتومبیل خود را آماده ی یک نبرد خیابانی بزرگ کنید ، نکته ی مثبت دیگر بازی کنترل روان و زیبای اتومبیل ها در بازی است که حس جالبی را به شما خواهد داد. شما هم اکنون می توانید بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013 را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

amir بازدید : 8 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی هالک   نسخه کم حجم بازی Hulk

 

دانلود بازی هالک برای کامپیوتر

نسخه کم حجم بازی Hulk

 

برای این ساعت بازی هالک نسخه کم حجم بازی Hulk را آماده دانلود کرده ایم که بر گرفته از داستان زیبای غول عظیم الجثه سبز رنگی به نام هالک می باشد که در پی اتفاقاتی ، می تواند به یک قدرت فوق العاده دست یافته و همه چیز را نابود کند . بازی Hulk برای کامپیوتر طراحی شده و حجم بسیار کمی نیز دارد که نسبت به گرافیک فانتزی و زیبای بازی بسیار مناسب است .

این بار نیز در بازی هالک شگفت انگیز ، شخصیت محبوب داستان مثل همیشه پرقدرت و بی باک ظاهر میشود و برای نابود کردن دشمنان خود که در قالب سپاهی جنگی و با تجهیزات کامل نظامی مانند ، تانک های بزرگ و هلیکوپترهای جنگنده و … در مقابل او صف آرایی کرده اند ، آماده شده است . شما در بازی Hulk بیش از ۴۰ نوع سبک مبارزه از هالک را در اختیار دارید که هرکدام از آن ها را در مواقع نیاز می توانید به کار ببرید . امیدواریم از بازی هالک نهایت لذت را ببرید . شما هم اکنون می توانید بازی هالک Hulk را با حجم کم برای کامپیوتر به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

amir بازدید : 4 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

dدانلود بازی Leviathan Warships برای PC

 

دانلود بازی Leviathan Warships برای کامپیوتر

 

بازی Leviathan Warships یک بازی استراتژیک جدید محصول سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر طراحی شده است. بازی Leviathan Warships جدیدترین بازی های استراتژیک در زمینه شبیه سازی جنگ کشتی هاست که به تازگی توسط کمپانی Paradox Interactive روانه بازار شده است . در بازی Leviathan Warships شما می توانید با ساخت ناو جنگی ، به جنگ با دشمنان خود بروید و با استفاده از امکاناتی که برای ناو خود تعبیه کرده اید سعی کنید در جنگ پیروز باشید .

 

از نکات بارز بازی Leviathan Warships می توان به حالت تک نفره و مالتی پلایر یا آنلاین بازی اشاره کرد که در آن می توانید با دوستان خود به جنگ واقعی بپردازید و ناوهای آنها را مغلوب سازید . بخش special editor بازی به شما اجازه میدهد که علاوه بر استفاده از ناوهای آماده ، خودتان آنها را به شکل دلخواه طراحی کنید و سلاحها و امکانات مورد نظر خود را روی آنها قرار دهید . شما هم اکنون می توانید بازی Leviathan Warships را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

amir بازدید : 3 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Tennis In The Face برای کامپیوتر 

 

دانلود بازی Tennis In The Face

بازی کم حجم تنیس برای کامپیوتر

 

بازی Tennis In The Face یک بازی کم حجم و جدید آرکید منتشر شده برای کامپیوتر است که توسط کمپانی MythPeople طراحی و روانه بازار شده است . دربازی Tennis In The Face شما نقش قهرمان تنیسی با نام Pete Pagassi را ایفا میکنید که تنها سلاح او برای دفاع شهر در برابر خطرات مختلف توپ و راکت تنیس اوست که توسط آنها به جنگ دشمنان میرود .

در بازی Tennis In The Face که از حدود ۱۰۰ مرحله مختلف تشکیل شده است باید جنگ دشمنان مختلف مانند پلیس ها , ربات ها و دیگر موجودات مزاحم بروید و با زدن ضربه دقیق با راکت تنیس آنها را نابود کنید . در بازی Tennis In The Face برای زدن توپ به دشمنان می توانید از دیوارها استفاده کنید و با نشانه گیری دقیق توپ را به صورت آنها بکوبید و حتی با یک ضربه چند نفر را با هم نابود کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید . شما هم اکنون می توانید بازی Tennis In The Face را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

amir بازدید : 2 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

ی

 

دانلود بازی Thunder Wolves برای کامپیوتر

 

 

 

دانلود بازی Thunder Wolves برای کامپیوتر

 

بازی Thunder Wolves از جدیدترین عنوان های بازی اکشن در زمینه جنگ هوایی محسوب می شود که به تازگی برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Thunder Wolves شما در نقش خلبان هلیکوپترهای جنگی ظاهر می شوید که باید سعی کنید با تاکتیکهای درست و استفاده از سلاحهای مختلفی که هلیکوپترتان دارد . در بازی Thunder Wolves حدود ۹ هلیکوپتر مختلف وجود دارد که با پیشروی در بازی میتوانید از آنها استفاده نمایید و در ۱۳ ماموریت مختلف بازی از آنها کمک بگیرید .

 

از دیگر ویژگی های بازی Thunder Wolves می توان به تنوع ماموریتها و محیطهای Thunder Wolves اشاره کرد که بازی را از حالت یکنواختی خارج کرده است . ماموریت های بازی Thunder Wolves در ۴ منطقه مختلف دنیا پیگیری میشود که در آنها باید به جنگ با تروریستهای مختلف بپردازید و آنها را از رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارید . اگر از علاقمندان به بازی های اکشن و جنگ هوایی هستید فرصت دانلود بازی Thunder Wolves را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

amir بازدید : 4 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای کامپیوتر

 

 

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای کامپیوتر

نسخه کم حجم BlackBox بازی Resident Evil Revelations

 

بازی Resident Evil Revelations بالاخره نسخه جدید بازی محبوب رزیدنت اویل توسط شرکت موفق CAPCOM برای کامپیوتر منتشر شد.  بازی Resident Evil Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری بازی Resident Evil  جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک آن است. داستان بازی بین نسخه های ۴ و ۵ بازی رخ می دهند. بعد از اینکه  Chris Redfield به همراه همکار جدیدش Jessica Sherawat در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، Jill Valentine و همکار جدیدش Parker Luciani برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است.

افراد این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. بازی Resident Evil Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد.   گرافیک HD، بازی Resident Evil Revelations را بسیار زیبا کرده و در نوع خودش جالب توجه به نظر می رسد. بافت های بازی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. فضای داخلی کشتی SS Queen Zenobia خوب طراحی شده و دارای جزئیات قابل قبولی است. در بازی Resident Evil Revelations گیم پلی واقعاً عالی است و می توان آن را با هر دو آنالوگ بازی کرد.

 

برای این نسخه بازی Resident Evil Revelations یک بخش جدید به نام Raid Mode نیز طراحی شده که به نوعی قسمتی جدید برای Mercenaries به حساب می آید و بازیکنان می توانند آن را به صورت تک نفره و یا Co-op آنلاین بازی کنند. در این بخش بازیکنان در موج های مختلف با دشمنان روبرو می شوند و در فواصل بین هر نوبت باید سلاح های خود را تقویت کنند. شخصیت های خوبی برای این قسمت طراحی شده اند که در بین آن ها Hunk نیز دیده می شود. اگر شما هم جزو طرفداران بازی ترسناک و اکشن هستید فرصت دانلود بازی Resident Evil Revelations با حجم کم برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود از دست ندهید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 711